クロエちゃんへ


「海外に住む日本人による犬ブログ」を読む人で、羊の国のラブラドール、クロエちゃんを知らない人は少ないだろう。

私ももう何年もファンで、ラブラドールのクロエビス姉弟とそのおかーさんの楽しそうな生活と夢を着々と実現させていく実行力をよそながらうらやましく思い、いつも楽しみにしている。

そのクロエちゃんが旅立った。

むこうは私のことをまったく知らない。でも私は知っている。今日のブログは、クロエちゃん宛ての短い手紙。


Dearest Chloe,

You don't know me, but I have known you for a long time. Your life with your family gave me many smiles and joys over the years, and now a great sadness that you have departed.

Your mom recorded your life. Your mom recorded her love for you. Through her, you made my life better, you made me love dogs. For that I thank you.

Rest in peace in the little farm, Chloe. Know that you are loved. I will miss you.

Oklahomafrost

One more thing, can you please do me a favor? If you ever see a dog named HOSHI, please tell her I love her very very much.








よろしければクリックをお願いします。

にほんブログ村 犬ブログ 犬のいる暮らしへ
にほんブログ村


人気ブログランキングへ

3 Comments

インディママ says...""
手紙 最後 泣いた。
2015.05.09 00:08 | URL | #W4vzagOE [edit]
ぷにゅママン says...""
クロエちゃんへの手紙読んで号泣・・・・朝から赤鼻のトナカイになっちゃった(泣)
るなホシママさんの心がそれはそれは温かくて、感動して震えました
2015.05.09 04:32 | URL | #- [edit]
Oklahomafrost says..."コメントありがとうございます"
>インディママさん

私のあこがれのブロガーさんにとても愛されていたラブラドールだったんですよ。


>ぷにゅママンさん

ブロガーのゆうさんのお気持ちを考えると、ホシと重なって私もいっぱい泣きました。でもクロエちゃんはとても幸せな一生だったんですよね。ホシもクロエちゃんくらい長生きさせてあげたかったなあ。
2015.05.09 22:15 | URL | #jEdBk3EI [edit]

Leave a reply






Only the blog author may view the comment.

Trackbacks

trackbackURL:http://kinakomame2.blog.fc2.com/tb.php/532-f17d9b44
該当の記事は見つかりませんでした。